zondag 18 augustus 2013

7. VRIJHEIT 1/2



Ook in OEM.
Deel 2 mot nogmaals door de mixmeester gehoord worden.
Theo in het voorprogramma. Hij deed hiermee ook mee in de trailer van de vrijheidsparade een paar jaar gelee. Mijn eerste nummer online destijds, een kladopname. Was toen alweer bezig met schrijven van het volgende nummer. Expres laten staan om de vooruitgang te laten hohohoren.

JoOo neem het even over
Hier komt Jojojoker
Score die lome flow zo in je oren
Onverdroten gesproken ja maar ik ben gekomen
Om mijn dromen waar te maken en te doen wat ik wens.
Plus de gevolgen te ervaren van mijn scheppingsproces.
Daarom ben ik een mens, dat wou ik effe kwijt.
Ik ben éen medeschepper van onze realiteit.
Net zoals jij daarom horen wij hierbij.
Net zoals jij daarom horen wij hierbij.
Ik ben eén medeschepper van onze realiteit.


En gehoorzaam, gehoorzaam braaf!
Gehoorzaam aan m?n eigen autoriteit.

Anders spreekt al snel de stem van de slavenarij.
En het plan van de macht is meer heerschappij!
Dat is gewoon gezond verstand hoor,
Dat heb ik niet bedacht, wat vind jij???
Ik ben niet onpartijdig, nee ben van de partij.
Voor zelfstandigheid in plek van slaafmentaliteit
aan die machtliefhebberij en krachtpatserij van Blijmetselarij?! 


Doe een boekje open over het wel en wee.
En er is al wereldwijd oorlog en ik doe eraan mee!
Er is al wereldwijd oorlog en ik doe eraan mee…
Niet met geweld, niet met geweld!!
Niet met geweld maar wel met bewustzijn okee ?
Bewustzijn = negeer niet meer.
Pas alles wat ik tegenkom in in me wereldbeeld.
Hee, beleef het mee.
Maar waar gaan we heen?


Nu gaan we flowen: Jojojoker aan de haal.
Niet zo doorgedraaid als weet ik veel, spirit-spit het zo graag
Creatief: wat is jouw hartewens?
Joker speelt een spiegelbeeld van wat ik represent!
Jojojoker had ik al gezegd?.
Maar mensenlief wat wil je nou echt bedoel liefst?
Wat is het waarvoor jij kiest?

JoOo een visie met liefde blijft mijn toekomstperspectief.
Waarom niet nu en hier een bewustzijns-revolutie.
Onze volgende positie in oneindige evolutie.
De favoriete illusie die ik als wereldbeeld voorzie?!


JoOo, vrijheit is een zegen waar je mee om moet leren gaan.
Vrijheit is de levens-adem van ons bestaan.
Gun inzicht aan iedereen: is wat ik hier beaam.
Maar het kostte mij m’n halve leven.
Had alleen geleerd te gehoorzamen aan een ander ja
Als slaafje van de Staat.
Daardoor ontwikkelde ik slechte grenzen,
Van bepaalde behoeftes amper besef.
Voelde geen anker in mezelf en zag fouten als iets slechts.
In plaats van als een zet in mijn scheppingsproces.
Koesterde ontkenning.
Toen ben ik omgedraaid met de wens
Mijn wens te onderzoeken en heb dit ontdekt.

  
Ik heb dit ontdekt: ik stem op mezelf.
Ik stem op mezelf en verhef mijn stem!
Ontdek me eigen waarheid mensen en verkondig het.
Deel het met gelijkgestemden.
En onwikkel zo het wereldbeeld dat wij samen wensen.

Mijn stem is mijn instrument.
Gebruik m’n stem goed mensen doe m’n best en
Jouw stem: ja die wil ik helpen
Echt wel speel jezelf in het kosmische spel?

Hoop van wel: dan wordt het nog gezelliger:
Reldekedel, het leven is voortaan een serieus spel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten